יום חמישי, 9 באפריל 2009

מתנפחים לאירועים

כיום מתנפחים מהווים חלק גדול מאירועי הילדים, בין אם זה יום הולדת, חג או כל אירוע אחר הדורש משחקים לילדים מתנפחים מהווים דרך מעולה לשמחת הילדים.
כיום ישנם סוגים רבים של מתנפחים, מתנפחים למים, מתנפחים רגילים, ג'ימבורי, מתנפחים לנוער (כגון: השור הזועם) ועוד מתנפחים רבים וטובים.ישנם חברות רבות בתחום המציעים מתנפחים במחירים שונים לסוגים שונים.
מומלץ לדרוש אישור מפעיל ולבדוק האם יש ביטוח לשימוש במתנפחים והאם לאותה חברת מתנפחים יש שם טוב.
רוב חברות המתנפחים מספקות גם דוכני מזון לאירועים שונים, תקליטנים להפעלת הילדים בשילוב עם המתנפחים ואפשרויות נוספות כגון:
ליצנים, צוותי בידור ועוד.בשנים האחרונות חלה עלייה בשימוש מתקנים מתנפחים לאירועים שונים, גם עקב הוזלת המחיר (בעקבות התחרות בתחום המתקנים מתנפחים) ועקב השתתפות הורים ברצון לשמח את ילדיהם.
בנוסף לכך היום ברוב הקניונים הגדולים ברחבי הארץ (וגם בחלק מבתי הקפה, מסעדות ועוד)יש חלק המוקדש למתנפחים ולג'ימבורי ולא סתם.
זה מעסיק את הילדים בזמן שההורים נהנים, העלות של זה נמוכה לעומת בייביסיטר או מטפלת וגם הילד נשאר קרוב להורים וכולם יוצאים מאושרים.
זכרו: מתנפחים מהווה שמחה לילדים אך באותה עת תדאגו לבחור לילדים שלכם את החברות הטובות בארץ למתקנים מתנפחים ובכך שניכם תהנו יותר